Facebook Twitter Youtube

Аналіз стану розгляду запитів фізичних і юридичних осіб та вищих органів державної влади, що надійшли протягом серпня 2019

І. Протягом серпня 2019 року до Шостого апеляційного адміністративного суду надійшло 90 документів, що були передані на опрацювання до Сектору відділу правової роботи, з них:

Запити юридичних осіб –39, з них:

  • про видачу копії судового рішення – 6;
  • про надання інформації у справі – 6;
  • про повернення помилково сплачених коштів – 11;
  • інші (щодо направлення кореспонденції, про скерування клопотання, про повернення судового рішення, про направлення оригіналу платіжного доручення, про направлення матеріалів справи, про направлення документів за належністю, про надіслання постанови для відома, про надіслання акту про виявлені нелодіки, про прискорення передачі справи до суду першої інстанції, відкликання апеляційної скарги, про видачу копії технічного запису судового засідання, долучення документів до матеріалів справи, запрошення, відзив на апеляційну скаргу, тощо) – 16;

Запити фізичних осіб –35,  з них:

  • про надання інформації у справі – 17;
  • про видачу копії судового рішення – 4;
  • інші (імовірність тиску на суддів, про прискорення повернення справи до суду першої інстанції , про повторний автоматизований розподіл судової справи, про повернення доказів, про відкликання апеляційної скарги, про видачу копій документів, позовна заява, лист для голови суду, заперечення на додаткові пояснення, про ознайомлення з матеріалами справи, про ознайомлення з технічним записом судового засідання, тощо) – 14.

Запити, що надійшли з органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади –16, з них:

  • Верховного Суду – 9;
  • Міністерства юстиції України – 1;
  • Державної судової адміністрації України – 1;
  • ТУ ДСА у м. Києві -1;
  • З судів загальної юрисдикцій, апеляційних, господарських судів – 4.
  1. II. Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Шостого апеляційного адміністративного суду відділом правової роботи за вказаний період надано 98 відповідей.
  • Документи щодо розгляду справ за участю ШААС з індексом 02.5-08-1 документ;
  • юридичним особам за індексом 02.5-09 - 29 відповідей;
  • фізичним особам за індексом 02.5-10 – 36 відповідей;
  • листування щодо розгляду запитів про доступ до публічної інформації з індексом 02.5-11-5 відповідей;
  • щодо листування з судами апеляційного округу з індексом 02.5-12 – 9 листів;
  • щодо листування про повернення коштів (судового збору), помилково або надміру зарахованих до державного бюджету з індексом 02.5-13-11 листів;
  • щодо листування з органами державної влади, суддівського самоврядування з питань звернення громадян та юридичних осіб з індексом 02.5-14-4 листи;

     -    листування щодо відомостей про виконання судових рішень з індексом 02.5-18-3 листи;

 

Підготовлено подань про повернення помилково/надміру сплаченої суми судового збору –10 .

Внесено відомостей про виконання судових рішень – 1.

Зателефонувати до суду   • 044 254 21 99 • 097 517 67 65