(044) 254-21-99, (097) 517-67-65
Україна, 01010, м. Київ, вул. Московська, 8, корп. 30



Анжела Слюсаренко

Анжела Слюсаренко

Новий погляд на суд



Якість роботи суду

Якість роботи суду

Результати опитування щодо якості роботи суду 2015 року

Кодекс суддівської етики


АНАЛІЗ СТАНУ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН, ЩО НАДІЙШЛИ ДО КИЇВСЬКОГО АПЕЛЯЦІЙНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ ПРОТЯГОМ ЖОВТНЯ 2017 РОКУ

 

 І. Протягом жовтня 2017 року до Київського апеляційного адміністративного суду надійшло 11 звернення. З них:

       -  скарга щодо розгляду адміністративної справи.

Скаржнику  надано відповідь та повідомлено про стан розгляду адміністративної справи, роз’яснено повноваження голови суду, та порядок перегляду рішень Київського апеляційного адміністративного суду.

  • 3 звернення  щодо можливого протиправного втручання в судову систему України.

Заявнику надано відповідь та повідомлено про стан розгляду адміністративної справи, роз’яснено повноваження голови суду.

Одночасно повідомлено, що питання, порушені у заяві, не відносяться до  повноважень голови Київського апеляційного адміністративного суду, який має вичерпний перелік покладених на нього завдань та повноважень.

  • заява про призначення службової перевірки.

Заявнику було надано відповідь та повідомлено, що питання, пов’язані з примусовим виконанням судових рішень, врегульовані ст. 257 КАС України, відповідно до якої примусове виконання судових рішень в адміністративних справах здійснюється в порядку, встановленому   Законом України "Про виконавче провадження".

Також було роз’яснено, що питання, порушені у заяві, не відносяться до  повноважень голови Київського апеляційного адміністративного суду, який має вичерпний перелік покладених на нього завдань та повноважень.

- скарга на дії працівників апарату суду.

Вказана скарга зареєстрована  в автоматизованій  системі документообігу Київського апеляційного адміністративного суду 17.10.2017 року та станом на 07.11.2017 року перебуває на опрацюванні. 

- скарга щодо розгляду адміністративної справи.

Заявнику надано відповідь та повідомлено про стан розгляду адміністративної справи, роз’яснено повноваження голови суду.

Одночасно повідомлено, що питання, порушені у скарзі, не відносяться до  повноважень голови Київського апеляційного адміністративного суду, який має вичерпний перелік покладених на нього завдань та повноважень.

- електронне звернення щодо надання інформації про сплату коштів до банку.

Вказана скарга зареєстрована  в автоматизованій  системі документообігу Київського апеляційного адміністративного суду 27.10.2017 року та станом на 07.11.2017 року перебуває на опрацюванні. 

- заява про виконання  судового рішення  у адміністративній справі.

Заявнику було надано відповідь та роз’яснено, що питання, пов’язані з примусовим виконанням судових рішень, врегульовані ст. 257 КАС України, відповідно до якої примусове виконання судових рішень в адміністративних справах здійснюється в порядку, встановленому   Законом України "Про виконавче провадження".

 - звернення щодо перерахунку пенсії за результатами розгляду справи.

Вказана скарга зареєстрована  в автоматизованій  системі документообігу Київського апеляційного адміністративного суду 30.10.2017 року та станом на 07.11.2017 року перебуває на опрацюванні. 

У жовтні 2017 року до Київського ААС через органи суддівського самоврядування та інші органи влади надійшло 1звернення.

Протягом жовтня 2017 року до відділу надійшло 2 повторних звернення.

Відповіді на звернення громадян надавались за підписом керівництва суду.

Керівництвом суду забезпечується неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень. Здійснюється ретельна перевірка звернень, в змісті яких йдеться про недоліки в роботі апеляційного суду, оскаржуються дії суддів та працівників апарату суду. Керівництво проводить особистий прийом громадян.

В порівнянні з жовтнем минулого року кількість звернень, що надійшли до Київського ААС зменшилось,  а саме: у жовтні 2016 року надійшло 11 звернень  громадян, а у жовтні 2017 року –  10 звернень.

Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Київського ААС Відділом правової роботи за вказаний період надано відповідь на 7 звернень. 

ІІ. З аналізу журналів прийому громадян керівництвом Київського ААС за жовтень 2017 року встановлено: 

 

№ п/п

 

 

П.І.Б. та посада

 

 

    Дата

 

 

  Кількість    осіб

 

 

Зміст звернень

записано

з’явились

11

           Саприкіна І.В.            (Заступник голови суду)

19.09.17

1

1

-         щодо строків розгляду справи

22

Герасименко І.Є. (керівник апарату  суду)

20.09.17

2

1

-  щодо надання інформації.

 

Всього:

3

 2

 

На питання, порушені  на прийомі у керівництва суду, були надані відповіді та роз’яснення.



© Київський апеляційний адміністративний суд

Карта сайту

Всі права на матеріали, розміщені на сайті www.kaas.gov.ua, охороняються згідно з законодавством України. При
використанні будь-яких матеріалів з сайту посилання (у разі використання в Інтернеті прямий, не закритий від
індексування гіперлінк) на www.kaas.gov.ua є обов’язковим.