Річний звіт Київського апеляційного адміністративного суду






Якість роботи суду

Якість роботи суду

Результати опитування щодо якості роботи суду 2015 року

Кодекс суддівської етики


АНАЛІЗ СТАНУ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН, ЩО НАДІЙШЛИ ДО КИЇВСЬКОГО АПЕЛЯЦІЙНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ ПРОТЯГОМ ВЕРЕСНЯ 2017 РОКУ

АНАЛІЗ СТАНУ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН, ЩО НАДІЙШЛИ ДО КИЇВСЬКОГО АПЕЛЯЦІЙНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ ПРОТЯГОМ ВЕРЕСНЯ 2017 РОКУ

І. Протягом вересня 2017 року до Київського апеляційного адміністративного суду надійшло 4 звернення. З них:

 

       -  скарга щодо розгляду адміністративної справи.

Скаржнику  надано та повідомлено про стан розгляду адміністративної справи, роз’яснено повноваження голови суду, та порядок перегляду рішень Київського апеляційного адміністративного суду.

 

  • усне звернення щодо надання інформації про розгляд справ за участю заявника.

Заявнику надано відповідь та повідомлено про стан розгляду запитуваних адміністративних справ.

 

  • скарга на дії секретаря судового засідання.

Під час перевірки обставин наведених у скарзі порушень в діях працівника апарату Київського апеляційного адміністративного суду не встановлено.

Одночасно повідомлено скаржника, що для забезпечення дотримання правил поведінки державного службовця, зокрема,  високої культури спілкування, та недопущення дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам державної служби чи негативно вплинути на репутацію державного органу, обставини, викладені у заяві, обговорені керівництвом Київського апеляційного адміністративного суду з працівником суду.

 

  • скарга на дії судді щодо постановленого рішення у адміністративній справі.

Заявнику надано відповідь та повідомлено про стан розгляду адміністративної справи, роз’яснено повноваження голови суду, та порядок перегляду рішень Київського апеляційного адміністративного суду.

Також було роз’яснено, що питання, порушені у скарзі, не відносяться до  повноважень голови Київського апеляційного адміністративного суду, який має вичерпний перелік покладених на нього завдань та повноважень.

 

 

У вересні 2017 року до Київського ААС через органи суддівського самоврядування та інші органи влади звернень не надходило.

Протягом вересня 2017 року до відділу повторних звернень не надходило.

Відповіді на звернення громадян надавались за підписом керівництва суду.

Керівництвом суду забезпечується неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень. Здійснюється ретельна перевірка звернень, в змісті яких йдеться про недоліки в роботі апеляційного суду, оскаржуються дії суддів та працівників апарату суду. Керівництво проводить особистий прийом громадян.

В порівнянні з вереснем минулого року кількість звернень, що надійшли до Київського ААС зменшилось,  а саме: у вересні 2016 року надійшло 11 звернень  громадян, а у вересні 2017 року –  4 звернень.

Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Київського ААС Відділом правової роботи за вказаний період надано відповідь на 7 звернень.

 

ІІ. З аналізу журналів прийому громадян керівництвом Київського ААС за вересень 2017 року встановлено:

 

 

№ п/п

 

 

П.І.Б. та посада

 

 

    Дата

 

 

  Кількість    осіб

 

 

Зміст звернень

записано

з’явились

11

           Саприкіна І.В.            (Заступник голови суду)

19.09.17

1

1

-         щодо прискорення розгляду справи.

22

Герасименко І.Є. (керівник апарату  суду)

20.09.17

1

1

- щодо поведінки секретаря судового засідання

Всього:

2

 2

 

 

На питання, порушені  на прийомі у керівництва суду, були надані відповіді та роз’яснення.



© Київський апеляційний адміністративний суд

Карта сайту

Всі права на матеріали, розміщені на сайті www.kaas.gov.ua, охороняються згідно з законодавством України. При
використанні будь-яких матеріалів з сайту посилання (у разі використання в Інтернеті прямий, не закритий від
індексування гіперлінк) на www.kaas.gov.ua є обов’язковим.