Річний звіт Київського апеляційного адміністративного суду






Якість роботи суду

Якість роботи суду

Результати опитування щодо якості роботи суду 2015 року

Кодекс суддівської етики


АНАЛІЗ СТАНУ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН, ЩО НАДІЙШЛИ ДО КИЇВСЬКОГО АПЕЛЯЦІЙНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ ПРОТЯГОМ ЧЕРВНЯ 2017 РОКУ

І. Протягом червня 2017 року до Київського апеляційного адміністративного суду надійшло 12 звернень. З них:

 - скарга щодо неотримання рішення Шевченківського районного суду м. Києва.

Заявнику було надано відповідь та роз’яснено повноваження голови Київського апеляційного адміністративного суду та надано роз’яснення про порядок перегляду рішень Київського апеляційного адміністративного суду.

- скарга на бездіяльність судді Окружного адміністративного суду м. Києва та судді Київського апеляційного адміністративного суду

Заявнику надано відповідь та повідомлено про стан розгляду адміністративної справи. Роз’яснено повноваження голови Київського апеляційного адміністративного суду та надано роз’яснення про порядок перегляду рішень.

- скарга на колегію суддів Київського апеляційного адміністративного суду м. Києва.

Враховуючи те, що у вказаному зверненні містилися образи на адресу суддів Київського ААС, з урахуванням п. 7.4. Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 року № 174 його залишено без розгляду.

 - звернення щодо надання копій технічних записів та журналів судових засідань.

Заявнику було надано відповідь та повідомлено, що копії журналів судових засідань та копії технічних записів, були отримані представником позивача нарочно, що підтверджується розпискою.

- скарга на несвоєчасне  отримання  рішення Київського апеляційного адміністративного суду. 

Вказана скарга зареєстрована  в автоматизованій  системі документообігу Київського апеляційного адміністративного суду 22.06.2017 року та станом на 05.06.2017 року перебуває на опрацюванні.

- звернення за дорученням зібрання ветеранів війни і праці про скасування рішень Міністерства юстиції України.

Вказана скарга зареєстрована  в автоматизованій  системі документообігу Київського апеляційного адміністративного суду 26.06.2017 року та станом на 05.06.2017 року перебуває на опрацюванні.

  • скарга на постановлене рішення Київського апеляційного адміністративного суду.

  Заявнику надано відповідь та повідомлено повноваження голови Київського апеляційного адміністративного суду, а також  надано роз’яснення щодо порядку перегляду рішень у відповідності до ст. 211, 212 КАСУ.

  • 4 заяви на дії помічника судді, щодо неотримання повістки-повідомлення.

Вказані скарги зареєстровані  в автоматизованій  системі документообігу Київського апеляційного адміністративного суду 21.06.2017 року, 29.06.2017, 30.06.2017 року  та станом на 05.06.2017 року перебувають на опрацюванні.

  • скарга на дії суддів Окружного адміністративного суду м. Києва

Вказана скарга зареєстрована  в автоматизованій  системі документообігу Київського апеляційного адміністративного суду 30.06.2017 року та станом на 05.07.2017 року перебуває на опрацюванні.

 Відповіді на звернення громадян надавались за підписом керівництва суду.

Керівництвом суду забезпечується неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень. Здійснюється ретельна перевірка звернень, в змісті яких йдеться про недоліки в роботі апеляційного суду, оскаржуються дії суддів та працівників апарату суду. Керівництво проводить особистий прийом громадян.

В порівнянні з липнем минулого року кількість звернень, що надійшли до Київського ААС збільшилась, а саме: у липні 2016 року надійшло 5 звернень  громадян, а у липні 2017 року –  12 звернень.

Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Київського ААС Відділом правової роботи за вказаний період надано відповідь на 3 звернення.

ІІ. З аналізу журналів прийому громадян керівництвом Київського ААС за червень 2017 року встановлено:

 

№ п/п

 

 

    П.І.Б. та посада

 

 

    Дата

 

 

    Кількість    осіб

 

 

Зміст звернень

записано

з’явились

11

 

Ключкович І.Ю.

 

22.06.17

 

1

 

1

 

про надання консультації/роз’яснень за наслідками розгляду апеляційної скарги.

22

 

Саприкіна І.В.

 

13.06.17

 

2

 

2

  1.Питання щодо підвідомчості спору.

  2. Щодо затягування розгляду справи.

Всього:

3

3

 

 

На питання, порушені  на прийомі у керівництва суду, були надані відповіді та роз’яснення.



© Київський апеляційний адміністративний суд

Карта сайту

Всі права на матеріали, розміщені на сайті www.kaas.gov.ua, охороняються згідно з законодавством України. При
використанні будь-яких матеріалів з сайту посилання (у разі використання в Інтернеті прямий, не закритий від
індексування гіперлінк) на www.kaas.gov.ua є обов’язковим.