(044) 254-21-99, (097) 517-67-65
Україна, 01010, м. Київ, вул. Московська, 8, корп. 30






Якість роботи суду

Якість роботи суду

Результати опитування щодо якості роботи суду 2015 року

Кодекс суддівської етики


АНАЛІЗ СТАНУ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН, ЩО НАДІЙШЛИ ДО КИЇВСЬКОГО АПЕЛЯЦІЙНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ ПРОТЯГОМ  СІЧНЯ 2017 РОКУ  

 

І. Протягом січня 2017 року до Київського апеляційного адміністративного суду надійшло 12 звернень. З них:

        -  заява щодо реєстрації адміністративної справи.

Заявнику було надано відповідь та повідомлено інформацію у справі.   Запитувана адміністративна справа  була зареєстрована у строки, передбачені чинним законодавством України. 

Під час перевірки обставин наведених у заяві порушень у діях працівників Київського апеляційного адміністративного суду не виявлено.

 

  • скарга щодо розгляду справи.

Заявнику було надано відповідь та проінформовано про  рух запитуваної  справи.

 

  • звернення щодо оскарження рішення КААС.

Вказане звернення зареєстровано  в автоматизованій  системі документообігу Київського апеляційного адміністративного суду 10.01.2017 року та станом на 02.02.2017 року перебуває на опрацюванні.

 

  • звернення щодо розгляду справи.

Вказане звернення зареєстровано  в автоматизованій  системі документообігу Київського апеляційного адміністративного суду 16.01.2017 року та станом на 02.02.2017 року перебуває на опрацюванні.

 

  • скарга щодо розгляду справи.

Вказана скарга зареєстрована  в автоматизованій  системі документообігу Київського апеляційного адміністративного суду 17.01.2017 року та станом на 02.02.2017 року перебуває на опрацюванні.

 

- скарга щодо відмови розгляду заяви про роз`яснення ухвали КААС.

Скаржнику було надано відповідь та повідомлено, що питання щодо розгляду його заяви про виправлення описки буде вирішено після надходження справи до Київського апеляційного адміністративного суду. Також було роз’яснено, що питання, порушені у звернені, не відносяться до  повноважень голови Київського апеляційного адміністративного суду, який має вичерпний перелік покладених на нього завдань та повноважень.

 

  • скарга щодо не правомірно прийнятого рішення у справі.

 Вказана скарга зареєстрована  в автоматизованій  системі документообігу Київського апеляційного адміністративного суду 23.01.2017 року та станом на 02.02.2017 року перебуває на опрацюванні.

 

  • звернення про надання соціальної та правової допомоги

Вказана скарга зареєстрована  в автоматизованій  системі документообігу Київського апеляційного адміністративного суду 23.01.2017 року та станом на 02.02.2017 року перебуває на опрацюванні.

 

  • звернення щодо надання заявнику правової та соціальної допомоги.

Вказана скарга зареєстрована  в автоматизованій  системі документообігу Київського апеляційного адміністративного суду 25.01.2017 року та станом на 02.02.2017 року перебуває на опрацюванні.

 

- скарга щодо не направлення копії рішення Київського апеляційного адміністративного суду у справі.

Вказана скарга зареєстрована  в автоматизованій  системі документообігу Київського апеляційного адміністративного суду 27.01.2016 року та станом на 02.02.2017 року перебуває на опрацюванні.

 

 

- заява щодо роз`яснення рішення Київського апеляційного адімінстративного суду від 06.12.2016 року у справі.

Вказана скарга зареєстрована  в автоматизованій  системі документообігу Київського апеляційного адміністративного суду 30.01.2016 року та станом на 02.02.2017 року перебуває на опрацюванні.

 

- скарга щодо виконання судового рішення у справі.

Вказана скарга зареєстрована  в автоматизованій  системі документообігу Київського апеляційного адміністративного суду 31.01.2016 року та станом на 02.02.2017 року перебуває на опрацюванні.

 

У січні 2017 року до Київського ААС через органи суддівського самоврядування та інші органи влади  надійшло 1 звернення.

Протягом січня 2017 року до відділу  повторних звернень громадян не надходило.

Відповіді на звернення громадян надавались за підписом керівництва суду.

Керівництвом суду забезпечується неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень. Здійснюється ретельна перевірка звернень, в змісті яких йдеться про недоліки в роботі апеляційного суду, оскаржуються дії суддів та працівників апарату суду. Керівництво проводить особистий прийом громадян.

В порівнянні з січнем минулого року кількість звернень, що надійшли до Київського ААС збільшилась, а саме: у січні 2016 року надійшло 2 звернення  громадян, а у січні 2017 року –  12 звернень.

Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Київського ААС Відділом правової роботи за вказаний період надано відповідь на 10 звернень.

 

ІІ. З аналізу журналів прийому громадян керівництвом Київського ААС за січень 2017 року встановлено:

 

 

№ п/п

 

 

    П.І.Б. та посада

 

 

    Дата

 

 

    Кількість    осіб

 

 

Зміст звернень

записано

з’явились

11

Саприкіна І.В.

17.01.17

1

1

-                 Щодо розгляду справи;

Всього:

1

1

 

 

На питання, порушені  на прийомі у керівництва суду, були надані відповіді та роз’яснення.

 

Начальник відділу                                                                        Б. П. Жук

Карпушова Катерина Геннадіївна



© Київський апеляційний адміністративний суд

Карта сайту

Всі права на матеріали, розміщені на сайті www.kaas.gov.ua, охороняються згідно з законодавством України. При
використанні будь-яких матеріалів з сайту посилання (у разі використання в Інтернеті прямий, не закритий від
індексування гіперлінк) на www.kaas.gov.ua є обов’язковим.