Річний звіт Київського апеляційного адміністративного суду






Якість роботи суду

Якість роботи суду

Результати опитування щодо якості роботи суду 2015 року

Кодекс суддівської етики


АНАЛІЗ СТАНУ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН, ЩО НАДІЙШЛИ ДО КИЇВСЬКОГО АПЕЛЯЦІЙНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ ПРОТЯГОМ  ЛИСТОПАДА 2016 РОКУ

І. Протягом листопада 2016 року до Київського апеляційного адміністративного суду надійшло 4 звернення. З них:

 - 1 скарга  про ненадання відповіді щодо стану розгляду справи.

Скаржнику було надано відповідь та повідомлено про стан розгляду запитуваної адміністративної справи. Також скаржнику було роз’яснено, що статтею 189 КАС України визначено, що до апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 187 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу. Відповідно до ч. 6 ст. 108 КАС України   повернення позовної заяви не позбавляє права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.

- 1 скарга на роботу працівників апарату суду щодо повернення справи №752/6312/16-а до суду першої інстанції.

 Скаржнику було надано відповідь та повідомлено про дату повернення адміністративної справи до суду першої інстанції.

 - 1скарга щодо розгляду справи №365/553/16-а.

Скаржнику було надано відповідь та роз’яснено, що завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Також було роз’яснено, що питання, що порушені у скарзі, не відносяться до компетенції Київського апеляційного адміністративного суду. 

-  1 скарга щодо розгляду справи №823/782/16.

Вказана скарга зареєстрована  в автоматизованій  системі документообігу Київського апеляційного адміністративного суду 22.11.2016 року та станом на 05.12.2016 року перебуває на опрацюванні.

У листопаді 2016 року до Київського ААС через органи суддівського самоврядування та інші органи влади  звернень не надходило.

Протягом листопада 2016 року до відділу  повторних звернень громадян не надходило.

Відповіді на звернення громадян надавались за підписом керівництва суду.

Керівництвом суду забезпечується неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень. Здійснюється ретельна перевірка звернень, в змісті яких йдеться про недоліки в роботі апеляційного суду, оскаржуються дії суддів та працівників апарату суду. Керівництво проводить особистий прийом громадян.

В порівнянні з листопадом минулого року кількість звернень, що надійшли до Київського ААС зменшилась, а саме: у листопаді 2015 року надійшло 5 звернень громадян, а у листопаді 2016 року – 4 звернень.

Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Київського ААС Відділом правової роботи за вказаний період надано відповідь на 5 звернень.

 

ІІ. З аналізу журналів прийому громадян керівництвом Київського ААС за листопад 2016 року встановлено:

 

 

№ п/п

 

 

    П.І.Б. та посада

 

 

    Дата

 

 

    Кількість    осіб

 

 

Зміст звернень

записано

з’явились

11

Горяйнов А.М.

(Голова суду)

08.11.16

2

1

-                 З приводу зупинення провадження  по адміністративній справі.

 

Всього:

2

1

 

 

На питання, порушені  на прийомі у керівництва суду, були надані відповіді та роз’яснення.

 

Начальник відділу                                                                        Б. П. Жук

Карпушова Катерина Геннадіївна



© Київський апеляційний адміністративний суд

Карта сайту

Всі права на матеріали, розміщені на сайті www.kaas.gov.ua, охороняються згідно з законодавством України. При
використанні будь-яких матеріалів з сайту посилання (у разі використання в Інтернеті прямий, не закритий від
індексування гіперлінк) на www.kaas.gov.ua є обов’язковим.