(044) 254-21-99, (097) 517-67-65
Україна, 01010, м. Київ, вул. Московська, 8, корп. 30






Якість роботи суду

Якість роботи суду

Результати опитування щодо якості роботи суду 2015 року

Кодекс суддівської етики


АНАЛІЗ СТАНУ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН, ЩО НАДІЙШЛИ ДО КИЇВСЬКОГО АПЕЛЯЦІЙНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ ПРОТЯГОМ ВЕРЕСНЯ 2016 РОКУ

І. Протягом вересня 2016 року до Київського апеляційного адміністративного суду надійшло 11 звернень.

З них:

- 1 заява щодо правового та соціального захисту заявника.

Скаржнику було надано відповідь та роз’яснено, що завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ. Також було роз’яснено, що питання, порушені у зверненнях, не відносяться до компетенції Київського апеляційного адміністративного суду.   

- 1 скарга щодо тривалого розгляду справи №826/5981/15.   

Заявнику було надано інформацію у справі. Додатково було роз’яснено строки розгляду апеляційної скарги.

- 2 звернення щодо застосування судової практики при розгляді справ.    

 Скаржникам було надано відповідь та роз’яснено, що суди при вирішенні справ керуються принципом верховенства права, відповідно до якого зокрема людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Суди застосовують принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського Суду з прав людини. Для забезпечення правильного та однакового застосування законодавства під час розгляду справ, суддями Київського апеляційного адміністративного суду постійно проводиться  вивчення та узагальнення судової практики.

 -  1 звернення щодо розгляду справи №750/4165/16-а.

 Скаржнику було надано відповідь та роз’яснено, що завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ. Також було роз’яснено, що питання, що порушені у заяві, не відносяться до компетенції Київського апеляційного адміністративного суду. 

  • 1 скарга щодо не виплати пенсійних коштів.
  • 1 скарга щодо порушених строків повернення до суду I інстанції справ №761/10114/16а та №826/4707/15.

Скаржниці було надано відповідь та повідомлено про дату направлення справ до суду першої інстанції. Також адміністрація суду принесла свої вибачення за незручності, пов’язані з несвоєчасним поверненням адміністративної справи до суду першої інстанції, та повідомлено, що стосовно працівника апарату суду, до функціональних обов’язків якого віднесено контроль за додержанням строків повернення адміністративних справ до судів першої інстанції, внесено подання про відкриття дисциплінарного провадження.      

  • 2 скарги щодо порушення судом I інстанції направлення справи до апеляційної інстанції.
  • 1 скарга щодо розгляду справи №761/10114/16-а
  • 1 скарга щодо розгляду адміністративної справи №2а-3159/11

У вересні 2016 року до Київського ААС через органи суддівського самоврядування та інші органи влади звернення не надходили.

Протягом вересня 2016 року до відділу   надійшло  одне повторне звернення громадян.

Відповіді на звернення громадян надавались за підписом керівництва суду.

Керівництвом суду забезпечується неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень. Здійснюється ретельна перевірка звернень, в змісті яких йдеться про недоліки в роботі апеляційного суду, оскаржуються дії суддів та працівників апарату суду. Керівництво проводить особистий прийом громадян.

В порівнянні з вереснем  минулого року кількість звернень, що надійшли до Київського ААС зменшилась, а саме: у вересні 2015 року надійшло 17 звернення громадян, а у вересні 2016 року – 11 звернень.

Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Київського ААС Відділом правової роботи за вказаний період надано відповідь на 6 звернень.

 

ІІ. З аналізу журналів прийому громадян керівництвом Київського ААС за вересень 2016 року встановлено:

 

 

№ п/п

 

 

    П.І.Б. та посада

 

 

    Дата

 

 

    Кількість    осіб

 

 

Зміст звернень

записано

з’явились

11

     Горяйнов А.М.            (Голова суду)

13.09.16

2

1

-                     З приводу не однакового застосування судової практики при розгляді справ.

22

Саприкіна І.В.

(Заступник голови суду)

20.09.16

1

1

-                     про необхідність відновлення провадження по справі.

   3

Герасименко І.Є.

(Керівник апарату суду)

21.09.16

 1

1

-                     щодо повернення справи до суду першої інстанції.

Всього:

4

 3

 

На питання, порушені  на прийомі у керівництва суду, були надані відповіді та роз’яснення.

 

Начальник відділу                                                                        Б. П. Жук

Карпушова Катерина Геннадіївна

05.10.2016



© Київський апеляційний адміністративний суд

Карта сайту

Всі права на матеріали, розміщені на сайті www.kaas.gov.ua, охороняються згідно з законодавством України. При
використанні будь-яких матеріалів з сайту посилання (у разі використання в Інтернеті прямий, не закритий від
індексування гіперлінк) на www.kaas.gov.ua є обов’язковим.