(044) 254-21-99, (097) 517-67-65
Україна, 01010, м. Київ, вул. Московська, 8, корп. 30






Якість роботи суду

Якість роботи суду

Результати опитування щодо якості роботи суду 2015 року

Кодекс суддівської етики


АНАЛІЗ СТАНУ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН, ЩО НАДІЙШЛИ ДО КИЇВСЬКОГО АПЕЛЯЦІЙНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ ПРОТЯГОМ СЕРПНЯ 2016 РОКУ

І. Протягом серпня 2016 року до Київського апеляційного адміністративного суду надійшло 6 звернень.

З них:

- 2 звернення  щодо правового та соціального захисту та захисту особистості заявника.

Скаржникам було надано відповідь та роз’яснено, що завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ. Також було роз’яснено, що питання, порушені у зверненнях, не відносяться до компетенції Київського апеляційного адміністративного суду.   

- 2 скарги щодо неналежної поведінки судді Київського апеляційного адміністративного суду.   

- 1 скарга щодо розгляду адміністративної справи судом першої інстанції.

Скаржнику було надано відповідь та роз’яснено, що відповідно до ст.20 КАС України Київський апеляційний адміністративний суд переглядає судові рішення місцевих адміністративних судів, які знаходяться у межах їхньої територіальної юрисдикції, в апеляційному порядку як суд апеляційної інстанції. Окрім того, ч. 1 ст. 185 КАС України передбачено, що  сторони та інші особи, які беруть участь у справі, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки, мають право оскаржити в апеляційному порядку постанови суду першої інстанції повністю або частково, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

- 1 скарга щодо захисту особистості заявника (повторно).

Скаржнику було надано відповідь та повторно роз’яснено, що завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ. Також було роз’яснено, що питання, що порушені у заяві, не відносяться до компетенції Київського апеляційного адміністративного суду.   Порядок звернення до адміністративного суду та до правоохоронних органів.

У серпні 2016 року до Київського ААС через органи суддівського самоврядування та інші органи влади звернення не надходили.

Протягом серпня 2016 року до відділу   надійшло  два повторних звернення громадян.

Відповіді на звернення громадян надавались за підписом заступника голови суду та заступника керівника апарату суду.

Керівництвом суду забезпечується неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень. Здійснюється ретельна перевірка звернень, в змісті яких йдеться про недоліки в роботі апеляційного суду, оскаржуються дії суддів та працівників апарату суду. Керівництво проводить особистий прийом громадян.

В порівнянні з серпнем  минулого року кількість звернень, що надійшли до Київського ААС зменшилась, а саме: у серпні 2015 року надійшло 7 звернення громадян, а у серпні  2016 року – 6 звернень.

Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Київського ААС Відділом правової роботи за вказаний період надано відповідь на 7 звернень.

 

ІІ. З аналізу журналів прийому громадян керівництвом Київського ААС за серпень 2016 року встановлено:

 

 

№ п/п

 

 

П.І.Б. та посада

 

    Дата

 

 

  Кількість    осіб

 

 

Зміст звернень

записано

з’явились

11

     Горяйнов А.М.            (Голова суду)

09.08.16

 

 

 

3

 

 

 

 

3

 

 

 

 

-                     З приводу відкриття провадження;

-                    З приводу порушення норм чинного законодавства під час відкриття апеляційного провадження;

-                    З приводу порушення норм чинного законодавства під час апеляційного розгляду адміністративної справи.

Всього:

3

 3

 

 

На питання, порушені  на прийомі у керівництва суду, були надані відповіді та роз’яснення.

Начальник відділу                                                                        Б. П. Жук

 05.09.2016



© Київський апеляційний адміністративний суд

Карта сайту

Всі права на матеріали, розміщені на сайті www.kaas.gov.ua, охороняються згідно з законодавством України. При
використанні будь-яких матеріалів з сайту посилання (у разі використання в Інтернеті прямий, не закритий від
індексування гіперлінк) на www.kaas.gov.ua є обов’язковим.