(044) 254-21-99, (097) 517-67-65
Україна, 01010, м. Київ, вул. Московська, 8, корп. 30



Анжела Слюсаренко

Анжела Слюсаренко

Новий погляд на суд



Якість роботи суду

Якість роботи суду

Результати опитування щодо якості роботи суду 2015 року

Кодекс суддівської етики


АНАЛІЗ СТАНУ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН, ЩО НАДІЙШЛИ ДО КИЇВСЬКОГО АПЕЛЯЦІЙНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ ПРОТЯГОМ ЧЕРВНЯ 2016 РОКУ

І. Протягом червня 2016 року до Київського апеляційного адміністративного суду надійшло 5 звернень.

З них:

- 1 скарга з питань організації роботи суду.

Заявник скаржився на те, що подані нею заперечення на апеляційну скаргу суд при розгляді справи не розглядав, не виклав їх зміст у постанові, чим обмежив її права, та просила повідомити її хто і коли отримав рекомендований лист з її запереченнями. На вказану скаргу заявнику було повідомлено коли та за яким номером зареєстровано її заперечення, що їх передано судді та роз’яснено про можливість касаційного оскарження постанови суду.

- 1 заява про заборону направляти на адресу скаржника «відписки»;

Заявник вказує, що повертає «відписки» суду, просить не направляти на його адресу «пасквілі».

Вказана заява була залишена без розгляду відповідно до п.7.4. Інструкції з діловодства в адміністративних судах України, затвердженої наказом ДСА України від 17.12.2013 року №174, оскільки текст даного звернення містить вислови, що свідчать про неповагу до суду.

- 1 скарга  про порушення прав направленням на адресу заявника копій судових рішень з позначками «Судова повістка» або «Судове повідомлення», що скорочувало, на думку заявника, строки зберігання конвертів на його поштовому відділенні до 5 днів.

Заявнику роз’яснено п.116 Правил надання послуг поштового зв’язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 року № 270, щодо строків зберігання в об’єкті поштового зв’язку лише рекомендованих листів з позначками «Судова повістка», та повідомлено, що враховуючи, що у заяві ним не зазначено, у якій  саме справі було направлено копію судового рішення із помилковим зазначенням на конверті позначки «Судова повістка», то перевірити викладені обставини не видається за можливе.

Відповіді на звернення громадян надавались за підписом заступника голови суду та керівника апарату суду.

Керівництвом суду забезпечується неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень. Здійснюється ретельна перевірка звернень, в змісті яких йдеться про недоліки в роботі апеляційного суду, оскаржуються дії суддів та працівників апарату суду. Керівництво проводить особистий прийом громадян.

В порівнянні з червнем минулого року кількість звернень, що надійшли до Київського ААС зменшилась, а саме: у червні 2015 року надійшло 6 звернень громадян, а у червні 2016 року – 5 звернень.

Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Київського ААС Відділом правової роботи за вказаний період надано відповідь на 3 звернення.

На розгляді у працівників Відділу знаходиться 2 звернення.

- За одним зверненням заявники скаржаться на порушення їх прав при розгляді їх цивільної справи у Бориспільському міськрайонному суді Київської області.

- За другим зверненням представник сторони по справі скаржиться на порушення процесуальних прав при розгляді справи в суді апеляційної інстанції не направленням на їх адресу копії апеляційної скарги з додатками, судової повістки, копій процесуальних документів суду.

 

ІІ. З аналізу журналів прийому громадян керівництвом Київського ААС за червень 2016 року встановлено:

 

№ п/п

 

 

П.І.Б. та посада

 

    Дата

 

 

  Кількість    осіб

 

 

Зміст звернень

записано

з’явились

11

     Горяйнов А.М.            (Голова суду)

14.06.16

3

2

-         щодо усунення недоліків апеляційної скарги і про наявність помилки в автоматизованійсистемі документообігу

-         щодо розгляду справи про перерахунок пенсії у Бобровицькому районному суді Чернігівської області

   2

Герасименко І.Є.

(Керівник апарату суду)

01.06.16

       1

0 (питання вирішено у телефонному режимі)

-         щодо руху справи №761/34280/15-а (коли направлена до суду 1 інстанції)

Всього:

4

2

 

 

На питання, порушені  на прийомі у керівництва суду, були надані відповіді та роз’яснення.

Начальник відділу                                                               Б.П. Жук

 

 

Зозовська Наталія Вікторівна

04.07.2016



© Київський апеляційний адміністративний суд

Карта сайту

Всі права на матеріали, розміщені на сайті www.kaas.gov.ua, охороняються згідно з законодавством України. При
використанні будь-яких матеріалів з сайту посилання (у разі використання в Інтернеті прямий, не закритий від
індексування гіперлінк) на www.kaas.gov.ua є обов’язковим.