Річний звіт Київського апеляційного адміністративного суду






Якість роботи суду

Якість роботи суду

Результати опитування щодо якості роботи суду 2015 року

Кодекс суддівської етики


АНАЛІЗ СТАНУ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН, ЩО НАДІЙШЛИ ДО КИЇВСЬКОГО АПЕЛЯЦІЙНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ ПРОТЯГОМ ТРАВНЯ 2016 РОКУ

І. Протягом  травня 2016 року до Київського апеляційного адміністративного суду надійшло 8 звернень.

З них:

- 1 скарга щодо порушень норм чинного законодавства, яка надійшла з відділу з питань звернень громадян Апарату Верховної Ради України.

Скарга стосувались  нарахування  суми оплати та підстав перерахунку за обсяг спожитого природного газу побутовим споживачем у разі відсутності лічильника газу.  На вказану скаргу заявнику було роз’яснено, що питання, що порушені у заяві, не відносяться до компетенції Київського апеляційного адміністративного суду, а стосуються управлінських функцій Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг.

- 1 скарга щодо не видачі копії рішення;

Заявнику було надано відповідь та роз’яснено порядок  отримання додаткової копії судового рішення.  Відповідно  ч. 5 ст. 167 КАС України особа, яка бере участь у справі, а також особа, яка не брала участі у справі, але щодо якої суд вирішив питання про її права, свободи, інтереси чи обов'язки, може отримати в суді, де знаходиться адміністративна справа, копію рішення, що є в матеріалах цієї справи, ухваленого адміністративним судом будь-якої інстанції.

- 1 скарга  на дії судді;

Скаржнику було надано відповідь та роз’яснено, що  втручання в діяльність судді щодо здійснення правосуддя забороняється і тягне за собою відповідальність, установлену законом. Вплив на суддів у будь-який спосіб забороняється.  Перевірка процесуальної діяльності судді в інший спосіб ніж шляхом оскарження судових рішень в інстанційному порядку є неприпустимою та такою, що порушує встановлені в державі принципи правосуддя.   Окрім того, роз’яснено  ч. 1 ст. 211 КАС України, якою  передбачено, що сторони та інші особи, які беруть участь у справі, а також особи, які не брали участь у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та обов’язки, мають право оскаржити в касаційному порядку судові рішення суду першої інстанції після їх перегляду в апеляційному порядку, а також судові рішення суду апеляційної інстанції повністю або частково, крім випадків, передбачених цим Кодексом.

- 2 скарги про заборону направляти повідомлення (залишені без розгляду відповідно до п. 7.4. Інструкції з діловодства в адміністративних судах, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 року № 174);

- 1 скарга на дії працівників апарату суду;

Скарга стосувалася діяльності  працівника апарату суду, щодо порушення ним порядку повідомлення про розгляд справи. Для вирішення вказаної скарги  працівником апарату суду було надано довідку та проведено перевірку, після чого встановлено, що працівник апарату суду діяв в межах повноважень, передбачених нормами чинного законодавства. Доводи, викладені у скарзі, є такими, що не знайшли свого підтвердження. Скаржника  було повідомлено  про дату, час і місце судового засідання в порядку, передбаченому нормами КАС України. Відповідь надана судом у термін, визначений ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян».   

- 1 скарга щодо виправлення описки в рішенні суду;

- 1 скарга про фальшування поштового вкладення при направленні поштової кореспонденції.

У травні 2016 року до Київського ААС через органи суддівського самоврядування та інші органи влади надійшло 1 звернення.

Протягом травня 2016 року до відділу  надійшло 4 повторних звернення громадян.

Відповіді на звернення громадян надавались за підписом заступника голови суду та керівника апарату суду.

Керівництвом суду забезпечується неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень. Здійснюється ретельна перевірка звернень, в змісті яких йдеться про недоліки в роботі апеляційного суду, оскаржуються дії суддів та працівників апарату суду. Керівництво проводить особистий прийом громадян.

В порівнянні з травнем минулого року кількість звернень, що надійшли до Київського ААС збільшилось, а саме: у травні 2015 року надійшло 3 звернення громадян, а у травні 2016 року – 8 звернень.

Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Київського ААС Відділом правової роботи за вказаний період надано відповідь на 5 звернень (2 скарги були залишені без розгляду).

 

ІІ. З аналізу журналів прийому громадян керівництвом Київського ААС за травень 2016 року встановлено:

 

 

№ п/п

 

 

П.І.Б. та посада

 

    Дата

 

 

  Кількість    осіб

 

 

Зміст звернень

записано

з’явились

11

     Горяйнов А.М.            (Голова суду)

10.05.16

1

2

-         щодо поважності причин при пропущенні строку на апеляційне оскарження ;

 

   4

Герасименко І.Є.

(Керівник апарату суду)

18.05.16

       1

3

-         щодо вкладення у поштовому відправленні купюрі із зображенням банкноти номіналом 50 доларів США.

(інші звернення були розглянуті у  телефонному режимі)

Всього:

2

 5

 

 

На питання, порушені  на прийомі у керівництва суду, були надані відповіді та роз’яснення.

 Начальник відділу                                                               Б.П. Жук

 

Карпушова Катерина Геннадіївна

06.06.2016



© Київський апеляційний адміністративний суд

Карта сайту

Всі права на матеріали, розміщені на сайті www.kaas.gov.ua, охороняються згідно з законодавством України. При
використанні будь-яких матеріалів з сайту посилання (у разі використання в Інтернеті прямий, не закритий від
індексування гіперлінк) на www.kaas.gov.ua є обов’язковим.