Річний звіт Київського апеляційного адміністративного суду






Якість роботи суду

Якість роботи суду

Результати опитування щодо якості роботи суду 2015 року

Кодекс суддівської етики


Аналіз стану розгляду запитів фізичних і юридичних осіб та вищих органів державної влади, що надійшли до Київського апеляційного адміністративного суду протягом червня 2018 року

І. Протягом червня 2018 року до Київського апеляційного адміністративного суду надійшло 107 документів, що були передані на опрацювання до Відділу правової роботи, з них:

Запити юридичних осіб – 58, з них:

  • про видачу копії судового рішення –16;
  • про надання інформації у справі –8;
  • про повернення помилково/надміру сплаченої суми судового збору –7;
  • інші (ознайомлення з матеріалами справи, відзив на апеляційну скаргу, про надіслання платіжного доручення, долучення документів до матеріалів справи, про розгляд справи без участі представника, про звільнення від сплати судового збору, про повернення виконавчого документа, про продовження строків на усунення недоліків, про усунення недоліків, повістка про виклик, про направлення виконавчого листа, про перенесення розгляду справи,  тощо)- 27

Запити фізичних осіб – 18,  з них:

  • про надання інформації у справі –9 ;
  • про видачу копії судового рішення –2 ;
  • інші (ознайомлення з матеріалами справи, пояснення у справі, про перенесення розгляду справи, про розгляд справи без участі представника, відзив на апеляційну скаргу, про приєднання документів до матеріалів справи, про поновлення строку на апеляційне оскарження, тощо) –7.

Запити, що надійшли з органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади – 31, з них:

  • Міністерства юстиції України-12;
  • Вищої ради правосуддя -10;
  • Державної судової адміністрації України-1;
  • Вищої кваліфікаційної комісії суддів України –1 ;
  • з судів загальної юрисдикцій, апеляційних, господарських судів – 7;
  1. II. Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Київського апеляційного адміністративного суду Відділом правової роботи за вказаний період надано 97 відповідей. З них направлено:
  • фізичним особам за індексом 02.5-10 - 21 відповідь;
  • юридичним особам за індексом 02.5-09 – 22 відповіді;
  • до органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади з індексом 02.5-08 -31 відповідь;
  • листування щодо діяльності тендерного комітету 02.5-19-1 документ;
  • документи, пов’язані з розглядом справ за участю Київського ААС, з індексом 02.5-12 -2 документи;
  • щодо листування про повернення коштів (судового збору), помилково або надміру зарахованих до державного бюджету з індексом 02.5-21 –  7 листів;
  • документи, пов’язані з виконанням судового рішення з індексом 02.5-22  –13.  

 

 

Начальник відділу                                                                                               Б.П. Жук

 

Герасименко Наталія Миколаївна

03.07.2018



© Київський апеляційний адміністративний суд

Карта сайту

Всі права на матеріали, розміщені на сайті www.kaas.gov.ua, охороняються згідно з законодавством України. При
використанні будь-яких матеріалів з сайту посилання (у разі використання в Інтернеті прямий, не закритий від
індексування гіперлінк) на www.kaas.gov.ua є обов’язковим.