Річний звіт Київського апеляційного адміністративного суду






Якість роботи суду

Якість роботи суду

Результати опитування щодо якості роботи суду 2015 року

Кодекс суддівської етики


Аналіз стану розгляду запитів фізичних і юридичних осіб та вищих органів державної влади, що надійшли до Київського апеляційного адміністративного суду протягом травня 2018 року

І. Протягом травня 2018 року до Київського апеляційного адміністративного суду надійшло 104 документа, що були передані на опрацювання до Відділу правової роботи, з них:

Запити юридичних осіб – 58, з них:

  • про видачу копії судового рішення –8;
  • про надання інформації у справі –20;
  • про прискорення розгляду справи -2;
  • про повернення помилково/надміру сплаченої суми судового збору –8 ;
  • про надіслання платіжного доручення -2;
  • інші (про видачу виконавчого листа, відзив,  про видачу виконавчого листа,  виконання вимог ухвали, про залучення оригіналу платіжного доручення, про повернення документів,  пояснення у справі, апеляційна скарга, про видачу довідки тощо)- 18

Запити фізичних осіб – 25,  з них:

  • про надання інформації у справі –10 ;
  • про видачу копії судового рішення –3 ;
  • про проведення автоматизованого розподілу -2;
  • про поновлення строку на апеляційне оскарження-2;
  • інші (ознайомлення з матеріалами справи, щодо оприлюднення ухвали, про направлення копії протоколу, щодо виконання окремої ухвали, пояснення у справі, тощо) –8.

Запити, що надійшли з органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади – 21, з них:

  • Верховного суду -1;
  • Міністерства юстиції України-1;
  • Ради суддів України-1
  • Вищої ради правосуддя -9;
  • Вищої кваліфікаційної комісії суддів України –2 ;
  • з судів загальної юрисдикцій, апеляційних, господарських судів – 6;
  • народного депутата України-1.
  1. II. Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Київського апеляційного адміністративного суду Відділом правової роботи за вказаний період надано 98 відповідей. З них направлено:
  • фізичним особам за індексом 02.5-10 - 21 відповідь;
  • юридичним особам за індексом 02.5-09 – 19 відповідей;
  • до органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади з індексом 02.5-08 -37 відповідей;
  • листування щодо діяльності тендерного комітету 02.5-19-1;
  • документи, пов’язані з розглядом справ за участю Київського ААС, з індексом 02.5-12 -4;
  • щодо листування про повернення коштів (судового збору), помилково або надміру зарахованих до державного бюджету з індексом 02.5-21 –  13 листів;
  • документи, пов’язані з виконанням судового рішення з індексом 02.5-22  –1.  

 

Заступник начальника відділу                                                                Н.М. Герасименко

 

Герасименко Наталія Миколаївна

04.06.2018



© Київський апеляційний адміністративний суд

Карта сайту

Всі права на матеріали, розміщені на сайті www.kaas.gov.ua, охороняються згідно з законодавством України. При
використанні будь-яких матеріалів з сайту посилання (у разі використання в Інтернеті прямий, не закритий від
індексування гіперлінк) на www.kaas.gov.ua є обов’язковим.