Якість роботи суду

Якість роботи суду

Результати опитування щодо якості роботи суду 2015 року

Кодекс суддівської етики


Аналіз стану розгляду запитів фізичних і юридичних осіб та вищих органів державної влади, що надійшли до Київського апеляційного адміністративного суду протягом березня 2018 року

І. Протягом березня 2018 року до Київського апеляційного адміністративного суду надійшло 132 документа, що були передані на опрацювання до Відділу правової роботи, з них:

Запити юридичних осіб – 66, з них:

  • про видачу копії судового рішення – 11;
  • про рух справи – 5;
  • про виконання судового рішення - 21
  • про повернення помилково/надміру сплаченої суми судового збору – 8;
  • інші ( заперечення на апеляційну скаргу, про розгляд справи без участі представника, про повернення виконавчого листа, скарга, відзив, про надання платіжного доручення, про видачу виконавчого листа,  про ознайомлення з матеріалами справи, про надання реквізитів для сплати судового збору, пояснення у справі, тощо)- 23.

Запити фізичних осіб – 32,  з них:

  • про рух справи – 4;
  • про видачу копії судового рішення – 11;
  • інші (заява про видачу виконавчого листа, на виконання вимог ухвали, про прискорення розгляду справи, відповідь на відзив, заява на отримання публічної інформації, про витребовування матеріалів, про забезпечення позову,  про повернення оригіналу платіжного доручення, про поновлення строку на апеляційне оскарження, тощо) – 18.

Запити, що надійшли з органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади – 31, з них:

  • Верховного суду -1;
  • Вищої ради правосуддя -3;
  • Вищої кваліфікаційної комісії суддів України – 1;
  • з судів загальної юрисдикцій, апеляційних, господарських судів – 26.
  1. II. Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Київського апеляційного адміністративного суду Відділом правової роботи за вказаний період надано 103 відповіді. З них направлено:
  • фізичним особам за індексом 02.5-10 - 35 відповідей;
  • юридичним особам за індексом 02.5-09 - 19 відповідей;
  • до органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади з індексом 02.5-08 - 13 відповідей;
  • за запитами про доступ до публічної інформації 02.5-11– 3 відповіді;
  • документи, пов’язані з розглядом справ за участю Київського ААС, з індексом 02.5-12 -2;
  • щодо здійснення державних закупівель та конкурсних торгів з індексом 02.5-19 направлено 1 лист;
  • щодо листування про повернення коштів (судового збору), помилково або надміру зарахованих до державного бюджету з індексом 02.5-21 – 6 листів;
  • документи, пов’язані з виконанням судового рішення з індексом 02.5-22  – 24.

 

Начальник відділу                                                                      Б. П. Жук

 

Карпушова Катерина Геннадіївна

10.04.2018



© Київський апеляційний адміністративний суд

Карта сайту

Всі права на матеріали, розміщені на сайті www.kaas.gov.ua, охороняються згідно з законодавством України. При
використанні будь-яких матеріалів з сайту посилання (у разі використання в Інтернеті прямий, не закритий від
індексування гіперлінк) на www.kaas.gov.ua є обов’язковим.