Якість роботи суду

Якість роботи суду

Результати опитування щодо якості роботи суду 2015 року

Кодекс суддівської етики


Аналіз стану розгляду запитів фізичних і юридичних осіб та вищих органів державної влади, що надійшли до Київського апеляційного адміністративного суду протягом січня 2018 року

І. Протягом січня 2018 року до Київського апеляційного адміністративного суду надійшло 137 документів, що були передані на опрацювання до Відділу правової роботи, з них:

Запити юридичних осіб – 73, з них:

  • про видачу копії судового рішення –3;
  • про рух справи –6;
  • про закінчення виконавчого провадження-11
  • про виконання вимог ухвали-2;
  • про продовження строків на усунення недоліків-12
  • про повернення помилково сплаченої суми судового збору –3;
  • про повернення виконавчого документа-9;
  • про визначення підсудності у справі-2.
  • інші (про надіслання платіжного доручення, про направлення документів, апеляційна скарга, відзив на апеляційну скаргу, про повернення відокремлених матеріалів, про ознайомлення з матеріалами справи, щодо представництва в суді, про сплату судового збору, про зупинення провадження у справі, виконавчий лист у справі, про виправлення описки, про безспірне списання коштів, тощо )-25.

Запити фізичних осіб – 38,  з них:

  • про рух справи –7;
  • про видачу копії судового рішення –12;
  • інші (заява про видачу виконавчого листа, про надання графіку щодо проведення судового засідання, про роз’яснення судового рішення, про повернення помилково сплаченого судового збору, заперечення на апеляційну скаргу у справі, про розшук справи, відзив на апеляційну скаргу, про надання матеріалів зі справи, тощо ) - 19.

Запити, що надійшли з органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади – 26, з них:

  • Вищого адміністративного суду України –1;
  • Ради суддів України -1;
  • Державної судової адміністрації України –4;
  • Верховного суду-5;
  • Вищої ради правосуддя-1;
  • з судів загальної юрисдикцій, апеляційних, господарських судів –14.
  1. II. Відповідно до даних автоматизованої системи документообігу Київського апеляційного адміністративного суду Відділом правової роботи за вказаний період опрацьовано 153 документи та надано відповіді:
  • фізичним особам за індексом 02.5-10 - 31 відповідь;
  • юридичним особам за індексом 02.5-09 - 12 відповідей;
  • до органів суддівського самоврядування, вищих органів державної влади з індексом 02.5-08 - 33 відповіді;
  • за запитами про доступ до публічної інформації 02.5-11– 10 відповідей;
  • документи, пов’язані з розглядом справ за участю Київського ААС, з індексом 02.5-12 -8;
  • щодо листування про повернення коштів (судового збору), помилково або надміру зарахованих до державного бюджету з індексом 02.5-21 – 5 листів;
  • документи, пов’язані з виконанням судового рішення з індексом 02.5-22  – 42;
  • підготовлено подання на повернення помилково або надмірну сплачених до бюджету зборів-5;
  • листування щодо діяльності тендерного комітету-2.

Крім того, складено довідок про повернення поштової кореспонденції 02.5-5.

Начальник відділу                                                                                     Б.П.Жук  

 

05.02.2018



© Київський апеляційний адміністративний суд

Карта сайту

Всі права на матеріали, розміщені на сайті www.kaas.gov.ua, охороняються згідно з законодавством України. При
використанні будь-яких матеріалів з сайту посилання (у разі використання в Інтернеті прямий, не закритий від
індексування гіперлінк) на www.kaas.gov.ua є обов’язковим.