Річний звіт Київського апеляційного адміністративного суду






Якість роботи суду

Якість роботи суду

Результати опитування щодо якості роботи суду 2015 року

Кодекс суддівської етики


Інформація про розгляд звернень громадян, запитів фізичних і юридичних осіб у період з 01.12.2014 року по 05.12.2014

У період з 01 грудня 2014 року по 05 грудня 2014 року Київським апеляційним адміністративним судом розглянуто 42 звернення юридичних та фізичних осіб, у тому числі:
- звернень громадян – 5;
- інформаційних запитів фізичних та юридичних осіб - 37.
Інформаційним центром Київського апеляційного адміністративного суду у вказаний період оброблено 1 093 усні запити, з яких:
- за безпосереднім зверненням громадян у приміщенні суду – 508;
- у телефонному режимі – 585.

Прес - служба Київського ААС



© Київський апеляційний адміністративний суд

Карта сайту

Всі права на матеріали, розміщені на сайті www.kaas.gov.ua, охороняються згідно з законодавством України. При
використанні будь-яких матеріалів з сайту посилання (у разі використання в Інтернеті прямий, не закритий від
індексування гіперлінк) на www.kaas.gov.ua є обов’язковим.