Річний звіт Київського апеляційного адміністративного суду






Якість роботи суду

Якість роботи суду

Результати опитування щодо якості роботи суду 2015 року

Кодекс суддівської етики


Ваш голос визначальний! Нам необхідна Ваша оцінка якості інформаційних послуг єдиного контакт-центру судової влади України

Долучайтеся до постійно анкетування

Важливим напрямком реалізації судової реформи в Україні є налагодження ефективної комунікації органів судової влади із суспільством. Одним із механізмів досягнення цієї мети є використання сучасних телекомунікаційних стратегій та інструментів.

Тепер головним джерелом контактування з населенням щодо діяльності судової системи України є офіційний веб-портал судових органів влади: веб-портал «Судова влада України» та відповідні веб-сайти органів системи правосуддя. Наступним кроком у забезпеченні принципів гласності і відкритості в діяльності судових органів, відновленню довіри до них та налагодженню якісної й оперативної комунікації з громадянами є започаткована в січні цього року робота єдиного контакт-центру судової влади України (безкоштовний номер 0 800 501 492).

Зараз, на першому етапі, єдиний контакт-центр судової влади України здійснює консультаційну підтримку фізичних осіб шляхом надання інформації:

• щодо адрес та контактних телефонів судових установ та органів системи правосуддя;
• розкладу роботи та розкладу прийому громадян;
• про стан розгляду судових справ та звернень;
• учасникам судового процесу про етапи руху справи;
• умов подання та реєстрації звернень і запитів до судових установ та органів системи правосуддя;
• про умови розрахунку судового збору та можливі способи його сплати;
• про перелік можливих державних та приватних установ, що надають правову (безкоштовну або на платній основі) допомогу в разі виникнення юридичних питань;
• можливості залишити своє побажання щодо покращення якості роботи судових установ.

Враховуючи те, що єдиний контакт-центр судової влади України поступово повинен перейти до здійснення значно ширших функцій і стати за змістом своєї роботи фронт-офісом органів судової влади, дуже важливо, особливо сьогодні, врахувати Ваші побажання, зауваження та пропозиції щодо удосконалення нашої роботи з цього напрямку.

Саме з цією метою було розроблено та запроваджено на постійній основі анкетування, де Ви можете відповісти на запитання, поділитися своїми думками та надати рекомендації не тільки щодо діяльності єдиного контакт-центру судової влади України, а також веб-порталу судової влади України як вагомих інструментів телекомунікації органів правосуддя з суспільством.

Нам важлива Ваша думка (надати свої побажання Ви можете шляхом автоматичного посилання на розділ веб-порталу «Судова влада України»): https://court.gov.ua/gromadjanam/your_info

Оцініть якість обслуговування (надати свою оцінку Ви можете шляхом автоматичного посилання на розділ веб-порталу «Судова влада України»): https://court.gov.ua/gromadjanam/yakist

Отримати консультацію фахівців єдиного контакт-центру судової влади України Ви можете: у понеділок-четвер з 9:00 до 18:00, у п’ятницю – з 9:00 до 16:45.

Інформація в автоматичному режимі надається центром цілодобово.

За повідомленням прес-центру судової влади України



© Київський апеляційний адміністративний суд

Карта сайту

Всі права на матеріали, розміщені на сайті www.kaas.gov.ua, охороняються згідно з законодавством України. При
використанні будь-яких матеріалів з сайту посилання (у разі використання в Інтернеті прямий, не закритий від
індексування гіперлінк) на www.kaas.gov.ua є обов’язковим.