Якість роботи суду

Якість роботи суду

Результати опитування щодо якості роботи суду 2015 року

Кодекс суддівської етики


Ваш голос визначальний! Нам необхідна Ваша оцінка якості інформаційних послуг єдиного контакт-центру судової влади України

Долучайтеся до постійно анкетування

Важливим напрямком реалізації судової реформи в Україні є налагодження ефективної комунікації органів судової влади із суспільством. Одним із механізмів досягнення цієї мети є використання сучасних телекомунікаційних стратегій та інструментів.

Тепер головним джерелом контактування з населенням щодо діяльності судової системи України є офіційний веб-портал судових органів влади: веб-портал «Судова влада України» та відповідні веб-сайти органів системи правосуддя. Наступним кроком у забезпеченні принципів гласності і відкритості в діяльності судових органів, відновленню довіри до них та налагодженню якісної й оперативної комунікації з громадянами є започаткована в січні цього року робота єдиного контакт-центру судової влади України (безкоштовний номер 0 800 501 492).

Зараз, на першому етапі, єдиний контакт-центр судової влади України здійснює консультаційну підтримку фізичних осіб шляхом надання інформації:

• щодо адрес та контактних телефонів судових установ та органів системи правосуддя;
• розкладу роботи та розкладу прийому громадян;
• про стан розгляду судових справ та звернень;
• учасникам судового процесу про етапи руху справи;
• умов подання та реєстрації звернень і запитів до судових установ та органів системи правосуддя;
• про умови розрахунку судового збору та можливі способи його сплати;
• про перелік можливих державних та приватних установ, що надають правову (безкоштовну або на платній основі) допомогу в разі виникнення юридичних питань;
• можливості залишити своє побажання щодо покращення якості роботи судових установ.

Враховуючи те, що єдиний контакт-центр судової влади України поступово повинен перейти до здійснення значно ширших функцій і стати за змістом своєї роботи фронт-офісом органів судової влади, дуже важливо, особливо сьогодні, врахувати Ваші побажання, зауваження та пропозиції щодо удосконалення нашої роботи з цього напрямку.

Саме з цією метою було розроблено та запроваджено на постійній основі анкетування, де Ви можете відповісти на запитання, поділитися своїми думками та надати рекомендації не тільки щодо діяльності єдиного контакт-центру судової влади України, а також веб-порталу судової влади України як вагомих інструментів телекомунікації органів правосуддя з суспільством.

Нам важлива Ваша думка (надати свої побажання Ви можете шляхом автоматичного посилання на розділ веб-порталу «Судова влада України»): https://court.gov.ua/gromadjanam/your_info

Оцініть якість обслуговування (надати свою оцінку Ви можете шляхом автоматичного посилання на розділ веб-порталу «Судова влада України»): https://court.gov.ua/gromadjanam/yakist

Отримати консультацію фахівців єдиного контакт-центру судової влади України Ви можете: у понеділок-четвер з 9:00 до 18:00, у п’ятницю – з 9:00 до 16:45.

Інформація в автоматичному режимі надається центром цілодобово.

За повідомленням прес-центру судової влади України



© Київський апеляційний адміністративний суд

Карта сайту

Всі права на матеріали, розміщені на сайті www.kaas.gov.ua, охороняються згідно з законодавством України. При
використанні будь-яких матеріалів з сайту посилання (у разі використання в Інтернеті прямий, не закритий від
індексування гіперлінк) на www.kaas.gov.ua є обов’язковим.