Річний звіт Київського апеляційного адміністративного суду






Якість роботи суду

Якість роботи суду

Результати опитування щодо якості роботи суду 2015 року

Кодекс суддівської етики


Презентація результатів моніторингу доступності та якості функціонування Київського ААС

28 квітня відбулася презентація аналітичного звіту, підготовленого за результатами моніторингу доступності та якості судової влади, який протягом листопада-грудня 2015 року проводився в Київському ААС.  

 

Захід розпочався з вітального слова Ірини Саприкіної, заступника голови КААС, Марини Руденко, радника з питань роботи з громадським суспільством проекту USAID «Справедливе правосуддя».

Ірина Саприкіна, заступник голови Київського апеляційного адміністративного суду

Опитування проводив Чернігівський громадський комітет захисту прав людини в рамках проекту «Громадське дослідження рівня задоволеності громадян якістю функціонування судів Чернігівської області та Київського апеляційного адміністративного суду з використанням методології карток громадського звітування (КГЗ)», що реалізувався за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку USAID в рамках проекту «Справедливе правосуддя». Загалом з використанням цієї методології опитали 150 відвідувачів КААС.

«Київський апеляційний адміністративний суд вперше взяв участь у програмі опитування громадян, що має на меті дослідження реальної картини ставлення громадськості до судів, – зазначила під час презентації Наталія Піддубна, керівник програм Чернігівського громадського комітету захисту прав людини. – Відвідувачі суду мали змогу оцінити його діяльність за такими параметрами: доступність суду, зручність та комфортність перебування в суді, повнота та ясність інформації, прийнятність витрат, пов’язаних зі зверненням до суду, доступність правової допомоги у разі необхідності, дотримання термінів судового розгляду, сприйняття роботи працівників апарату суду, сприйняття роботи судді, а також надати свої рекомендації щодо поліпшення роботи».

Наталія Піддубна, керівник програм Чернігівського громадського комітету захисту прав людини

За 5-ти бальною шкалою роботу суду відвідувачі оцінили достатньо високо. Близько 70% опитуваних поставили 4 і 5 балів, середній бал – 4,4. Більше половини громадян зауважили, що якість роботи суду залишилася без змін, порівняно з одним-двома роками раніше, 10%, 15 респондентів, вважають, що якість значно поліпшилася, більше 20% відмітили несуттєве поліпшення якості роботи суду.

За словами організаторів дослідження, потреба провести подібне опитування виникла через те, що українці часто формують свою думку щодо суддів та судів заочно. Саме тому аналіз відповідей реальних відвідувачів є важливим. Однак, це оцінка саме адміністрування суду та його роботи, тобто респонденти не давали відгуків щодо судових рішень.


Ми маємо бажання і готові змінюватися, якщо це зможе підняти рівень довіри до судової влади. Ще до проведення цього заходу вже виконали певний перелік рекомендацій громадян, зокрема встановили пандуси та облаштували місце для паркування для людей з особливими потребами, поліпшили освітлення, а також розпочали вивчення мови жестів, щоб кожен з наших відвідувачів почувався комфортно і був упевнений у якості наданих послуг.

Оцінка рівня задоволеності громадян якістю окремих аспектів функціонування судів. КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІТСРАТИВНИЙ СУД. 

ПРЕС-СЛУЖБА Київського ААС

 

 



© Київський апеляційний адміністративний суд

Карта сайту

Всі права на матеріали, розміщені на сайті www.kaas.gov.ua, охороняються згідно з законодавством України. При
використанні будь-яких матеріалів з сайту посилання (у разі використання в Інтернеті прямий, не закритий від
індексування гіперлінк) на www.kaas.gov.ua є обов’язковим.